Selectează o Pagină

• colaboreaza cu viceprimarul comunei pentru buna desfasurare a activitatii serviciilor comunitare de utilitati publice (alimentare cu apa si canalizare, salubrizare, iluminat public) si a activitatilor edilitar gospodaresti informind periodic primarul asupra activitatii acestora;
• coordoneaza, verifica si indruma activitatea institutiilor si serviciilor publice de interes local infiintate in subordinea consiliului local: serviciul public pentru situatii de urgenta, serviciul public de asistenta medicala comunitara, biblioteca comunala;
• coordoneaza, verifica si indruma, prin compartimentul “buget-finante, impozite si taxe”, justa aşezare a sarcinilor fiscale, corecta inregistrare fiscala a contribuabililor, gradul de încasare a obligaţiilor fiscale individuale, cheltuielile bugetului local, precum si modalitatile legale de urmărire si executare silita;
• asigura managemenul si coordonarea investiţiilor publice, gestionarea activitatii de finanţare si atragere de fonduri europene;
• sprijină si urmăreşte realizarea obiectivelor de dezvoltare urbanistica prevăzute in Planul Urbanistic General si Regulamentul Local de urbanism (P.U.G.+R.L.U.);
• Realizează si actualizează documentaţia de organizare a registrului spatiilor verzi si a registrului fântânilor publice impreuna cu viceprimarul comunei;
• asigura si urmăreşte inventarierea patrimoniului public si privat al comunei prin compartimentul de specialitate;
• reprezintă si promoveaza interesele comunei Brusturi in consiliile de administraţie ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitara, cu acordul expres al consiliului local;
• Conduce, organizeaza, planifica si răspunde de activitatea in domeniul achiziţiilor publice in conformitate cu metodologia si legislaţia in vigoare. Elaboreaza programul anual de achiziţii publice, pe baza necesităţilor si priorităţilor comunicate de celelalte compartimente, program care se aproba de conducătorul autoritatii contractante, cu avizul compartimentului financiar. Elaboreaza si/sau coordoneaza si răspunde de întocmirea documentaţiei de atribuire ori in cazul organizarii unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs; răspunde de îndeplinirea obligaţiilor referitoare la publicitatea lor, conform legii; răspunde de aplicarea si finalizarea procedurilor de atribuire, conform legii; răspunde de stabilirea circumstanţelor de încadrare prevăzute in legislaţia pentru aplicarea fiecărei proceduri de achiziţie sau cumparare directa in scopul elaborarii documentaţiei de atribuire si/sau aplicarii procedurii de atribuire, are dreptul de a achiziţiona servicii de consultantă, cu aprobarea autoritatii contractante;
• identifica si formuleaza obiective pentru imbunatatirea strategiei de dezvoltare comunitara si economica a comunei,,elaboreaza planuri de acţiune pentru implementarea politicilor si strategiilor de dezvoltare locala;
• asigura promovarea relaţiilor de colaborare cu partenerii locali, regionali si internaţionali in baza mandatului încredinţat de primarul comunei;
• asigura consiliere economica primarului pe probleme referitoare la fundamentarea si implementarea politicilor publice locale privind fiscalitatea locala, execuţia bugetara, investitii si dezvoltarea economica a localitatii ;
• prezintă rapoarte si informări primarului si consiliului local privind realizarea obiectivelor cuprinse in programul de management si a indicatorilor de performanta;
• asigura relaţia directa cu publicul ( audiente, rezolvare petitii. etc.), relaţia cu mass-media, relaţia cu organizatiile non-guvemamentale si societatea civila, reprezintă primarul la diferite evenimente si manifestari prin delegare din partea acestuia;
• indeplineste orice alte atributii sau însărcinări stabilite de către primar si consiliul local prin acte administrative ale acestora;
• poate inlocui prin dispoziţie ordonatorul principal de credite

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support